מילוי טופס צ'אנס בצורה יעילה

ישנם לא מעט משחקי מזל בישראל המצליחים לא רק למלא את הכיסים של המשתתפים, אלא גם להעשיר בידע, ביכולות חשיבה שונות וכמובן להרגיש את תחושת האדרנלין זורמת בשעות ההגרלה או המשחקים השונים. בין כל אלו ישנו משחק אחד המעניק למשתתפים כמה שעות של הנאה ומתח וכמובן  גם סכומים לא נאים אל הכיס, והוא לא אחר מאשר משחק הצ'אנס. כיום משחק זה מתאפשר דרך שליחה מקוונת אך גם בצורה פיזית, כאשר סכומי ההגרלות נעים בין עשרות עד אלפי שקלים מידי הגרלה ומצליחים לספק לא מעט כיף עבור המשתתפים. אך בכדי להרוויח יותר ממשחק זה, מומלץ למלא את טופס הצ'אנס בצורה יעילה ונכונה.

מילוי טופס צ'אנס איך זה עובד?

משחק הצ'אנס מתחלקים לכדי ארבעה משחקי צ'אנס שונים, כאשר בכל אחד מהם קיימים מספר ניחושים שונה כאשר קיימת סדרה של שמונה קלפים הקלפים נעים בין אס, מלכה, נסיך, מלך ומספרים 10,7,9,8. את הטפסים ניתן לשלוח להגרלות המתקיימות בימי א עד ה וגם בימי שישי, ערבי חג ומוצאי שבת. בימות החול הגרלות הצ'אנס נערכות כשבעה הגרלות החל מהשעה עשר בבוקר ועד לשעה עשר בלילה, כאשר בימי שישי ומוצאי שבת נערכות שלושה הגרלות ובמוצאי שבת 2 הגרלות. משחק "צ'אנס 1" דורש בחירה של קלף אחד, משחק צ'אנס 2 דורש ניחוש של שני קלפים, וצ'אנס 3 , 4 דורשים ניחוש של שלושה או ארבעה קלפים עם סכומי זכייה משתנים בין המשחקים.  

מילוי טופס צ'אנס בצורה יעילה – חשוב לזכור כי סכומי הזכייה משתנים בהתאם להשקעה במשחק, כאשר סכומים אלו נעים בין חמישה שקלים ועד לכדי חמש מאות שקלים. כך המשתתפים מצליחים לשפר את סיכויי הזכייה שלהם, עם זאת כיום ישנם עוד דרכים מעולות לשליחת טפסים בצורה יעילה. אחת מהן היא דרך אתר סמארט, המציע פאנל מומחים המחשב את הזכיות בצורה סטטיסטית ומבצע גם מעקב אחר ההגרלות והזכייה. שירות זה ניתן בצורה מהירה ומקוונת, כאשר קיימים עוד מספר חברות המציעות שירותים אלו בתנאים שונים.