עיצוב הסלון לשנת 2022

השנתיים האחרונות הביאו לא מעט אנשים להרגיש כי עיצוב הבית שלהם די מיצה את עצמו, בין אם השיפוץ האחרון היה כחודש לפני תקופת הסגרים ובין אם חלקם הגדול לא עשה שיפוץ זה שנים רבות. הרי רק המחשבה מלבהות באותם הקירות למשך כל היממה, גם אם אנו עסוקים בדברים אחרים כמו צפייה בטלוויזיה. העיצוב עדיין אינו יכול לחמוק מהעין, ובכדי לעשות עיצוב נכון ועכשווי מצאנו את הטרנדים הכי חשבים לשנת 2022, אלו שאיתם נוכל לחפות על כל מה שהרגשנו שחסר בתקופת הקורונה או לעיצוב הבית שלנו בכלל.

עניין מטאלי

אל סוף שנת 2021 הצטרף אל קו המינימליסטי של העיצוב, אופי חדש של עיצוב מטאלי מורדני ועדין אשר מצליח להשתלב בכל חלקי הבית מהדלת שבסלון ועד אל מרחבי שונים כמו המרפסת, חדרי שינה ואפילו אל מסדרון בעל אופי יוקרתי ומסוגנן. את האביזרים אשר יוכלו להפיח חיים בעיצוב מטאלי עדין, נוכל להרכיב מכורסאות, חפצי נוי, תאורה, פסי הדבקה לאורך הקיר ואפילו בסגנון שטיחים ועיצוב הרצפה.

גוון על גוון

אחד הטרנדים החדשים שפרצו אל עולם העיצוב עם תחילת שנת 2022, היה זה לא אחר משילובם של שני צבעים בגוונים שונים. בם בצביעת קירות וגם עם טפטים לסלון. יכולת עיצוב זו מאפשרת מבט נקי אל עבר האזור המעוצב, אשר יכול להיות החל מסלון הבית ועד למטבח או אפילו לחדרי שינה ומקלחת. מנגד הוא משלב נינוחות ויכולת עיצוב המאפשרת משחק בין הפריטים השונים, שכן נוכל לשלב סוגים שונים של צבעים החל מצביעת הקירות ועד להכנסה של ארוניות, חפצי נוי ואפילו ווילונות מעוצבים בשלל צורות.

חזרה אל הטבע

הסגרים והמחנק שהגיעו עם תקופת הקורונה הותירו את רובנו לטעם של עוד, עוד מהפארק הקטן שהצלחנו להגיע אליו במגבלות השונות ועוד מהאוויר הנקי והשמש שחדרה את החלונות שלנו. על כן הטרנד החדש הוא לא אחר מאשר הכנסת החוץ אל פנים הבית, והיא כוללת עיצובים כמו חלונות ומרפסות פותחים ורחבים יותר, הכנסה פריטי נוי מעץ או מינימליסטית בצבעים חמים כמו צבעי אדמה וצבעים בהירים יותר. כל אלו מצליחים להשרות תחושת טבע בריאה ומאירה אל תוך הבית.