דירות גן בפרויקטי יוקרה

איזה כיף זה להתעורר עם כוס הקפה בבוקר ולצאת  אל גן מלא באור, צמחים שמזרימים, משב רוח נעים ורענן יחד עם אווירה טבעית וכיפית כמו בטבע. את ההרגשה הזו ניתן להרגיש כיום דרך מגוון פרויקטים שונים הכוללים דירות גן מרהיבות ברחבי הארץ, הפרויקטים ממוקמים החל מאזור תל אביב, מונסון, חיפה ועד אל אזור הדרום. מבין פרויקטים אלו ניצבים גם לא מעט פרויקטי יוקרה מרהיבים, הנותנים לשם "דירות גן" מושג אחר לגמרי. אך בכדי להכיר את הפרויקטים הקורמים עור וגידים בתקופה הנוכחית, מחיפוש נמצאו הפרויקטים הקרובים לרקום עור וגידים. יש גם דירות גן בפרויקטים של אברהמי כמובן.

נתניה

העיר שרק הולכת ומתייפה עם השנים, זו לא אחרת מהעיר נתניה שהקרבה של אל הים גם מכניסה בה אווירה אחרת לגמרי. אל העיר מצטרף פרויקט "ג'נסיס" היוקרתי, אשר מביא עימו בנייה בסטנדרטים גבוהים במיוחד, יחד עם עיצוב מיקום אסטרטגי בין רצועת החוף של העיר נתניה לבין תחבורה ציבורית. מלבד זאת הפרויקט מכיל דירות 3, 5, חדרים וכמובן דירות גן מהפנטות וייחודיות עם נוף מטריף אל הים. למטיבי הלכת שבנינו ניתן למצוא גם פנטהאוזים מעוצבים ברמה גבוה וחשיבה על כל פרט ופרט בדירה. מלבד הפרויקט הזה בנתניה ניתן למצוא גם פרויקט יוקרתי אחר, המשווק דירות 5 חדרים מרהיבות עם דירות גן והוא לא אחר מפרויקט "Ocean Park Towers" הכולל מועדון כושר מתקדם, מתקני נינג'ה, מקלחות ים ועוד!

תל אביב יהוד מונסון

גם במרכז ניתן למצוא דירות גן יוקרתיות בפרויקטים חדשים, אחד מהם נמצא ביהוד מונסון והוא נקרא "אשדר מונסון". פרויקט זה כולל כ10 בניינים וקרוב ל620 יחידות דיור, וביניהן מנעד שלא דירות גן מרהיבות ומסוגננות. הפרויקט ממוקם באזור מרכזי, דרך קרבה אל כבישים ראשיים ומרחק של רבע שעה מהעיר תל אביב. ובחזרה אל העיר הגדולה, בה אפשר למצוא את פרויקט "דה האז 11" הנמצא באזור מרכזי, מרחק הליכה מיהודה המכבי ומרחק ריצה על פארק הירקון. הפרויקט הייחודי מציע דירות גן גדולות, החל מ4 ו5 חדרי שינה ומרפסות מושקעות ומעוצבות היטב.