דירות למכירה בכוכב הצפון או באזור שרונה?

תל אביב תמיד נהנתה מהביקוש הרב שרק הולך וגובר לגור בתוכה ובקרבה, נעשו מחאות הוצעו מגוון הצעות בכדי לפתור את הביקוש הזה אבל כך או כך הביקוש הגבוהה נשאר. בעיר המבוקשת ישנם כמה אזורים מרהיבים לחיות בהם, אחד מהם הוא כמובן אזור שרונה שמתאים בצורה מופלאה לאנשי העיר וגם לכאלו שלא והאזור השני הוא ללא ספק כוכב הצפון, אשר מספק מרחב נשימה, תשתיות מעולות ומרחק נגיעה מהעיר הכי שווה בארץ. כמובן שאם גם אתם נמנים עם הישראלים הרבים שרוצים לעבור אל לב ליבה של ישראל, עצרנו לבדוק עבורכם את היצע הדירות למכירה בשכונות הללו.

כוכב הצפון

אזור שנחשב לדי יוקרתי בעיר תל אביב ממוקם באזור הצפוני של העיר, בעל תשתיות מעולות ודירוג בתי ספר מהמובילים בישראל, יחד עם לא מעט אזורים ירוקים ומרכזי קניות אשר מאפשרים לאזור הצפוני להיות לא רק מרוחק ומאוורר אלא גם כזה שעונה על מרבית הצרכים של התושבים. ממוצע הדירות בשכונה עומד כיום על כ 5.6 מיליון וממוצע השכירות עומד על 10 אלפים שקלים, יחד עם זאת תוכלו למצוא דירות למכירה בכוכב הצפון החל מ3 מיליון שקלים ועד ל14 מיליון שקלים. כמובן שמחירי הדירות משתנים בהתאם למיקום בשכונה, זמן השלמת הבנייה והאיבזורים השונים שאיתם הדירה מגיעה. מה שבטוח הוא שאת המרחב שלכם תוכלו למצוא החל מהפארקים שסובבים את השכונה ועד למרחב הפיזי בדירות שבממוצע נע בין 120 מטרים עד ל220.

אזור שרונה

האזור שנחשב למבוקש מאוד עדיין נהנה ממחירים יחסית נמוכים ביחס לשכונה בצפון העיר, כאשר הממוצע כיום עומד על כ3.3 מיליון שקל ודמי השכירות שווים לדמי השכירות בכוכב הצפון. עם זאת אזור שרונה נחשב גם כן ליותר צפוף מבחינת כוכב הצפון והרבה יותר אורבני, החל מאזורי הבילוי שתוכלו להנות מהם ועד למתחמי קניות גרנדיוזיים שמסביב. את הדירות למכירה תוכלו למצוא החל משווי של 3 מיליון שקלים ועד ל20 ו15 מיליון, כאשר גודל הדירה הופך לקטן הרבה יותר בהשוואה לדירות שבכוכב הצפון. על 67 מטרים תשלמו בין 3 עד 4 מיליון שקלים אבל עם זאת תוכלו להנות מלב ליבה של העיר המבוקשת בארץ.