משרות דרושים באתרים לצעירים

מגפת הקורונה שיתקה לא מעט מהמשק, יחד עם מספר לא מבוטל של עסקים בינונים וקטנים שנסגרו, מצאו עצמם גם סטודנטים וגם חיילים משוחררים מחוסרי עבודה. אך כעת שמגפת הקורונה כבר נחשבת לאירוע היסטורי ומרבית העסקים חזרו לעבוד כרגיל, יצאנו לעשות סקירה בין כל מודעות הדרושים השונות שמתאימות לקטגוריה של צעירים. תופתעו לגלות שמצאנו לא מעט משרות מגוונות ומעניינות, ובשביל שתוכלו גם אתם להנות מהמגוון הזה ולבחור את העבודה הבאה שלכם, תצטרכו להשאר למאמר הבא.

עבודות שירותיות אבל לא רק

המשק הישראלי היה כמעט רדום לגמרי במשך שנה שלמה, אליו הצטרפו גם המסעדות ובתי הקפה שעבור למתכונות משלוחים ויחד איתם נעלמו גם העובדים. אך כיום עם החזרה אל המשק ופתיחה מחודשת של לא מעט מאזורי הסעדה, אנו יכולים לראות מגוון רחב של משרות דרושים בתחום השירות והאוכל. אלו מתחלקים לכמה קטגוריות אך הראשונות והבולטות ביותר הן משרות מלצרות, טבחים, ברמנים.. משרות אלו שעד לפני כמה חודשים לא היו רלוונטיות עבור איש, כיום נמצאות בראש מודעות הדרושים ומזמינות אליהם גם חיילים, סטודנטים וגם תלמידי תיכון.


מכירה ושירות

יחד עם סקטור המסעדות חזור אל החיים גם שירותי הטלמרקטינג, מכירות ושיווק ועוד.
משרות אלו מוצעות על פני מגוון רחב של חברות, חלקן מציעות עבודה מהבית וחלקן גם מציעות עבודה היברידית (חצי מהזמן בבית חצי מהזמן במשרד). יחד עם משרות המכירה המוצעות במרכזי השיוק או הטלמרקטינג, תוכלו למצוא גם עבודות במענה הטכני של לא מעט חברות ולעיתים תוכלו להתקבל לשם גם ללא ניסיון. בנוסף לעבודות אלו תוכלו גם למצוא לא מעט מודעות דרושים של חברות אופנה מתרחבות המחפשות עובדי דלפק ומכירות.

הדרכה ושיווק בנוסף לכל אותם משרות תוכלו למצוא גם לא מעט משרות בתחום השיווק האינטרנטי, הנשענות על פלטפורמיות חברתיות כמו אינסטגרם, פייסבוק טיקטוק ועוד. במשרות אלו לרוב יתקבלו אנשים בעלי ניסיון מוכח ברוב הפעמים ויעסקו בשיווק אפליקציות, שיווק אתרי אינטרנ ועוד.
ולמי שהצד הטכני פחות מעניין אותו הוא יוכל למצוא גם לא מעט עבודות בתחום ההדרכה, כגון קייטנות שחזרו לעבוד בתקופת הפסח, יחד עם הדרכה של חוגים ועוד. את מרבית העבודות האלו תוכלו למצוא גם באתרי הדרושים ה"רגילים" וגם באתרים כדוגמת "סחבק" (- משרות דרושים באתר סחבק) ועוד.